instruktør
Ingo Christian Borchert
Beskrivelse

Jeg var med til at stifte klubben og har været i bestyrelsen siden opstarten i 2011.

Jeg har været træner i snart 25 år.

Jeg træner og deltager i AG stævner med en yngre mellem hund og en stor senior-Border Collie.

Jane Bundesen
Joy Oelkers
Beskrivelse

Jeg har været i klubben i 5 år, og blev færdiguddannet træner i AG og Familielydighed i 2018.

Jeg har trænet hund i 40 år både i DCH og som redningshundefører.

Jeg synes, at det er sjov og spændende at hjælpe hunde og hundeførere med at have det sjovt og forstå hinanden.

Jeg har selv en Schnauzer på 10 år og F.T. Cocker på 3 år, og træner dem begge i AG.

Men for både hund og hundefører mener jeg, at det er vigtigt, at man også har lydigheden og kontakten godt på plads.

(Men da jeg har schnauzer er jeg også nødt til at prøve og accepterer at lydighed ikke betyder det samme for alle hunderacer)

Karen Ulriksen
Michelle Berthelsen
Pia Lindmann
Beskrivelse

"Jeg har været i klubben siden foråret 2022. Jeg er instruktør på Hvalpe/unghunde-holdet og synes det er rigtig sjovt og motiverende at se og arbejde med samarbejde imellem hund og fører. Det skal være sjovt og lærende at være på træningsbanen.

Jeg har taget den grundlæggende instruktøruddannelse og er i gang med overbygningen Familiehunden.

Selv har jeg to Danske/svenske gårdhunde som jeg træner lydighed og agility med"

Pia Thybo Karlsen
Pia er rally instruktør
Vibeke Fielsø
Beskrivelse

Jeg har været medlem af ØBcH siden 2012. Jeg er uddannet agilityinstruktør, men er p.t. instruktør på Hvalpe- og unghundeholdet, hvilket er virkelig sjovt. Jeg nyder at se hund og fører udvikle sig sammen.

Jeg træner Nosework med min egen hund, Zoya.

Winnie Kjeldsen
Beskrivelse

Jeg har trænet i klubben siden 2013 med min skønne border collie, Quincy.

Vi træner både familie lydighed og nosework.

For år tilbage blev jeg meget fascineret af hvilken selvtillid og ro nosework gav min egen hund.

Jeg startede derfor som nosework instruktør i 2019.

Jeg blev valgt ind i bestyrelsen i 2015.