Bestyrelsesformand

Anne Marie Jakobsen
30320618
Jeg har været medlem i DcH siden 2009, og begyndte i Ødis Bramdrup, da foreningen blev dannet i 2011.
På det tidspunkt trænede jeg agility med en Dansk/Svensk gårdhund ved navn Lasse.
Nu har jeg 2 Kromfohrländere ved navn Mathilde og Magnus, som jeg træner agility og nose work med.

Jeg blev meldt ind i bestyrelsen som formand i 2021. Jeg har en del erfaring med bestyrelsesarbejde, og har taget kurser som tillidsmand.
Som formand vil jeg arbejde for, at Ødis Bramdrup fortsat er en klub med et stort fællesskab på tværs af holdene, og hvor man kan modtage træning af høj kvalitet.

Kasserer

Lisbeth Erikstrup

Lidt om mig – foreningens kasserer:

Jeg er efterhånden en af de ældste i klubben, både ifølge min dåbsattest og mine mange år i klubben!

Jeg er oprindelig bankuddannet – og så bliver man altid kasserer, når man melder sig ind i en forening, og det skete også i ØBcH året efter, jeg var startet til agility med min tidligere border terrier, Terry.

Jeg har ”altid” trænet hund, startede som 13-årig med min boxer – dengang fandtes der vist kun lydighed.

Som voksen har jeg haft 2 langhårede dværggravhunde, Mini & Charme, cairn terrieren Funny, Terry og nu lille frøken Fifi, der også er en border terrier – og min første hunhund.

Fifi går til hvalpetræning og er også lige startet på nosework. Jeg har også lyst til at gå til agility, rally,

hoopers og ”ulydighed”; men jeg må lige slappe af, hun bliver først 6 mdr. i morgen, så vi har forhåbentlig rigtig mange år til at prøve det hele….

Bestyrelsesmedlem

Jette Christensen
Michelle Berthelsen
Winnie Kjeldsen

Jeg har trænet i klubben siden 2013 med min skønne border collie, Quincy.

Vi træner både familie lydighed og nosework.

For år tilbage blev jeg meget fascineret af hvilken selvtillid og ro nosework gav min egen hund.

Jeg startede derfor som nosework instruktør i 2019.

Jeg blev valgt ind i bestyrelsen i 2015.